Konceptet bag Arlas nyeste messestand var, at den skulle fungere som to butikker og udseendet og designet skulle tydeliggøre konceptet “to i én”. Vi sørgede derfor for at adskille standen med designet og farverne, så det var tydeligt, at Arla tilbød to forskellige butikskoncepter og produktkategorier på deres exhibition stand. Den ene halvdel af messestanden skulle med fyldte kølemontre med ost, citatet “Let’s talk cheese!” og den mørke farve fungere som en ostebutik, hvor den anden del skulle være en isbutik med den sommerlige pastel grønne farve. Begge dele af messestanden skulle opfordre og lokke de besøgende til at træde nærmere for at smage Arlas ikoniske oste og som noget helt nyt, deres varianter af is.
A customer-oriented approach, a vast professional network, the industry's best employees, and more than 21 years of experience have made Expo Partner an innovative trade fair and exhibition company since 2002. We help customers in all industries build exhibition stands in Europe, the USA, and Canada.
Expo Partner ApS
Vestervangsvej 8
8800 Viborg