Konceptet bag Arlas nyeste messestand var, at den skulle fungere som to butikker og udseendet og designet skulle tydeliggøre konceptet “to i én”. Vi sørgede derfor for at adskille standen med designet og farverne, så det var tydeligt, at Arla tilbød to forskellige butikskoncepter og produktkategorier på deres messestand. Den ene halvdel af messestanden skulle med fyldte kølemontre med ost, citatet “Let’s talk cheese!” og den mørke farve fungere som en ostebutik, hvor den anden del skulle være en isbutik med den sommerlige pastel grønne farve. Begge dele af messestanden skulle opfordre og lokke de besøgende til at træde nærmere for at smage Arlas ikoniske oste og som noget helt nyt, deres varianter af is.
En kundeorienteret tilgang, et stort fagligt netværk, branchens bedste medarbejdere og mere end 21 års erfaring har resulteret i at Expo Partner siden 2002 har været en innovativ messe – og udstillingsvirksomhed. Vi hjælper kunder i alle brancher med at bygge messestande i både Europa, USA og Canada.
Expo Partner ApS
Vestervangsvej 8
8800 Viborg