Expo Partner Logo

Messeguide

– Fyldt med inspiration og vejledning

Få det fulde overblik med vores messeguide

I første del af messeguiden giver vi dig vores bedste råd og vejledning til, hvordan du kan tilrettelægge din messestrategi, så messen bliver en succes fra start til slut.

Ved at få tilsendt vores magasin nedenfor, giver du samtykke til at, Expo Partner må gemme og behandle de oplysninger, du har angivet herover, til at levere det, du har anmodet om, samt til at sende dig relevant kommunikation. Du kan til enhver tid afmelde dig igen.

Få det fulde overblik med vores messeguide

Mens den digitale verden er en god platform for reklame og for at få et specifikt budskab ud, er der intet, der giver bedre grobund for en god aftale og et salg, som det personlige møde eller en live demonstration. Her er messen en oplagt platform.

At udstille på en messe er hårdt arbejde og forberedelse. God planlægning op mod messen er essentielt for at kunne sikre størst mulig værdi. For netop at få mest muligt ud af din messedeltagelse, er her vores bedste råd til, hvordan du kan gribe det hele an. Vi vil i denne guide arbejde med fire faser, som du kan følge step-by-step, så du helt konkret og enkelt kan få det nødvendige overblik for din messestand.

Fase 01 - Strategi

Kend jeres strategiske udgangspunkt og bliv udfordret på konceptet.

Fase 02 - Planlægning

Få indsigt i den indledende fase med planlægning og klargøring.

Fase 03 - Afvikling

Hvad skal der ske, når messens døre åbnes for gæsterne.

Fase 04 - Opfølgning

Stormen har lagt sig, men der er stadig en masse at gøre.

Få mere information

Snak med vores sælger —

[activecampaign form=1 css=1]